Ta strona używa cookie.Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Helpdesk IT

Usługa IT Helpdesk pracuje jako call center dostępne w trybie 365/7/24. Jesteśmy dostępni dla naszych Klientów cały czas.

Realizujemy usługi globalnie – nasi Klienci korzystający z helpdesk IT są w Stanach Zjednoczonych, w całej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie. Doskonale zorganizowany system naszego outsourcing helpdesk pozwala nam sprawnie reagować na zgłoszenia z całego świata. Każdy z zakomunikowanych nam problemów zostanie rozwiązany w możliwie krótkim czasie.

Świadcząc kompleksowe usługi z zakresu IT support korzystamy z procesów opisanych zgodnie z modelem ITIL – jako zbioru dobrych praktyk i zaleceń w zarządzaniu IT. Przyjmujemy zgłoszenia elektroniczne via e-mail lub dedykowany portal oraz telefoniczne.

Każde zgłoszenie na wsparcie IT – niezależnie od kanału komunikacji – jest rejestrowane w naszym systemie, gdzie nadawany jest mu unikalny numer oraz priorytet. Informacje o zaistniałych trudnościach traktowane są przez nasz zespół indywidualnie i możliwie szybko rozwiązywane. Zgłaszający użytkownik dostaje też powiadomienia e-mail o wszelkich postępach w realizacji zgłoszenia.

IT Support – profesjonalne wsparcie IT

Usługa IT Support oferowana przez firmę Indata Solutions, to profesjonalne wsparcie IT oferowane na terenie całej Polski. Dzięki IT Helpdesk zapewniamy również błyskawiczną pomoc firmom zlokalizowanym na całym świecie. Współpracujemy z partnerami na różnych kontynentach, dzięki czemu zlecone nam przez IT Support usługi wykonujemy szybko, sprawnie i solidnie. Oferujemy kompleksowe, całodobowe wsparcie IT z naszych ośrodków w Warszawie, Poznaniu i Krakowie, skąd udzielamy profesjonalnej pomocy informatycznej klientom z całej Polski.

Nasz system umożliwia m. in. następujące funkcje:

  • Podział zgłoszeń na podstawowe kategorie usług/zdarzeń.
  • Rejestruje czas reakcji na zgłoszenie.
  • Rejestruje czas realizacji zgłoszenia.
  • Ewidencjonuje i analizuje SLA usług.
  • Budowanie raportów i statystyk na potrzeby raportowania realizacji usług dla Klienta.
  • Umożliwia ocenę każdego zgłoszenia przez zgłaszającego użytkownika.


Dzięki niemu nasi Klienci mogą mieć pewność niezawodnego kontaktu z nami w kryzysowych chwilach. Nie zwlekamy z odpowiedzią na problem, za to staramy się możliwie szybko mu zaradzić. Na bieżąco donosimy Partnerom o postępach w naprawianiu wszelkich usterek i usuwaniu awarii. Dobra komunikacja jest dla nas absolutną podstawą współpracy.

W przypadku braku możliwości realizacji zdalnej usługi, gdyby nastąpiła awaria na terenie całej Polski świadczymy też wsparcia IT w lokalizacjach naszych Klientów. Wsparcie w siedzibie Klienta może być rozszerzeniem i uzupełnieniem usług wsparcia zdalnego. Klienci chętni, by z niego skorzystać, zachęcani są do kontaktu.

Nasze zespoły oferujące klientom profesjonalny outsourcing helpdesk są dostępne w oddziałach w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, gdzie można udać się osobiście bądź skontaktować się z nimi z każdego miasta w Polsce poprzez portal, e-mail bądź telefon.

Chesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z Nami!

zobacz ofertę

Warto z nami współpracować

Poznaj korzyści, które doceniają Nasi klienci

Nagłówek

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij